.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مازندران آماده ورود به سال تحصیلی جدید

رئیس سازمان آموزش و پرورش مازندران گفت : مازندران به عنوان استانی پرچمعیت با پهنه ای وسیع با همکاری مدیران مدارس و مسئولان استانی آماده ورود به سال تحصیلی جدید است و تمام اولی ها 31 شهریور به به مدرسه خواهند رفت.

به گزارش ایسنا ، عبدالوحید فیاضی در نشستی خبری در ساری اظهار داشت : در انتهای شهریور و در آستانه بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی هستیم و همه شهروندان در تب و تاب آماده کردن فرزندان برای ورود به مدارس هستند.

وی ماه مهر را بهار تعلیم و تربیت عنوان کرد و ادامه داد : مازندران به عنوان استانی پرچمعیت با پهنه ای وسیع با همکاری مدیران مدارس و مسئولان استانی آماده ورود به سال تحصیلی جدید است.

فیاضی خاطرنشان کرد : ساماندهی منابع مختلف موجود در آموزش و پرورش آغاز شده که این زحمات در مهرماه به بهره برداری خواهد رسید.

رئیس سازمان آموزش و پرورش مازندران همچنین گفت : 31 شهریور ماه برای دانش آموزان اول ابتدایی به عنوان روز شکوفه ها ، برای دانش آموزان اول راهنمایی روز جوانه ها و برای دانش آموزان اول دبیرستان روز شکوفایی نامگذاری شده است.

فیاضی با اشاره به شکل گیری ستاد ثبت نام در شهرستان های استان افزود : هر خانواده ای که از وضعیت ثبت نام مدارس گله مند است مشکل خود را اعلام کند تا به آن رسیدگی شود.

وی ساماندهی منابع انسانی و هزینه بر بودن ساختار آموزش وپرورش را مهمترین مشکل آموزش و پرورش کشور عنوان تصریح کرد : در تابستان امسال به این مسائل به جد پرداخته شده است.

فیاضی به وجود یکصد خانه علم در دنیا اشاره کرد و ادامه داد : طرح خانه علم در بهشهر متعلق به کل ایران و در کشور بی سابقه بوده که برای شناسایی و معرفی آن مراحل سختی پشت سر گذاشته شده است.

وی در ادامه افزود : در سفر اول هیات دولت به مازندران یک میلیارد تومان هزینه اولیه برای احداث خانه علم تصویب شده که متاسفانه علی رغم مکاتبات و نامه نگاری ها هنوز تخصیص نیافته است.

فیاضی در بخش دیگری از سخنان خود گفت : هماهنگی های خوبی برای مقابله با آنفولانزای نوع A انجام شده و کارهای تبلیغاتی نیز در دستور کار قرار دارد ، در عین حال کارهای پیشگیرانه نیز در حال صورت گرفتن است.

به گزارش ایسنا ، مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس مازندران نیز در این نشست خبری اظهار داشت : در هفته دولت 32 پروژه با مساحت 11 هزار و 800 متر مربع با اعتباری 3.8 میلیارد تومانی به آموزش و پرورش تحویل شد.

علی نبیان افزود : 68 پروژه نیز با مساحت 47 هزار مترمربع و اعتباری 13.3 میلیارد تومانی اول مهرماه به آمزش و پرورش تحویل می شود.

وی خاطرنشان کرد : 5 پروژه را نیز با مساحت 66 هزار و 300 متر مربع مازاد بر 100 پروژه مذکور تحویل خواهیم داد.نبیان یادآور شد: برای مقابله با آنفولانزای نوع A نیز تمهیداتی انجام شده و به عنوان نمونه همه مدارس تا پایان شهریور به صابون و مایع دستشویی مجهز می شوند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.233 seconds.